sobota, 14 sierpnia 2010

Tydzien na wolnosci

Tydzien bez Kenusia, czyli niby tydzien, jak dla mnie swobody, zlecial blyskawicznie. Wydawalo mi sie, ze bede miala tone czasu  a tymczasem nie udalo mi sie zrobic nawet polowy rzeczy, ktore planowalam. Natomiast za to udalo mi sie spotkac z paroma znajomymi, ktorych nie widzialam od dluzszego czasu. Niby mamy ze soba staly kontakt czy przez telefon czy intenet ale to nie to jakos nie wystarcza. Jedna ze znajomych chce pojsc w nasze slady i wybrac sie z synem na 3-dniowy wypad z plecakami na ten sam szlak, na ktorym my bylismy. Milo mi, ze ja inspiruje, bo czesto ona jest dla mnie inspiracja.
Inna z moich przyjaciolek znowu imponuje mi swoja niesamowita zrecznoscia we wspinaniu sie po skalkach. Kusi mnie zapisac sie na kurs, tylko KIEDY znalezc na to czas?

Oboz, na ktorym byl Kenneth byl kombinacja nauki i gier i zabaw na powietrzu. Na zakonczenie dostal dyplom, na ktorym napisano, ze nie tylko bardzo szybko wszystko pojmowal, ale wyroznial sie tym jak chetnie pomagal swoim kolegom i kolezankom. Bardzo milo to sie czyta szczegolnie, ze to jest juz trzeci tego typu dyplom, za kazdym razem z innego obozu. My zawsze staramy sie cos w nim poprawic, zmienic (rodzice zawsze sie zbyt martwia) wiec jak slyszymy/czytamy o nim dobre rzeczy to robi nam sie cieplo na serduszkach i choc przez mala chwile ludzimy sie, ze moze nie tak zle go wychowujemy.

Janek bedzie lecial do Indii. Zgadalo sie z moim lekarzem o Indiach. Powiedzial, ze on, choc zwiedzil caly kawal swiata, to do Indii jakos nie bardzo chce sie wybrac. Jego szwagier czesto tam bywa i jego opowiesci sa bardzo zniechecajace. To sie pokrywa z wrazeniami Janka, ze jest to bardzo brudny i cuchnacy kraj, gdzie nieprawdopodobna bieda ociera sie z razacym bogactwem. Wydaje sie, ze rzadza tam glownie prawa dzungli, ktore dla nas sa zupelnie obce i odpychajace. A mimo to troche Jankowi tego wyjazdu zazdroszcze. Chcialabym na wlasne oczy zobaczyc czego on tam tak nie lubi. I mimo takiej niecheci do kraju przeciez zawsze jak wraca jest pelen nowych i ciekawych wrazen.